olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Tjuvåka spårvagn

Kategori: Allmänt

Stack till Krakow en vecka, eller några dagar iallafall. 

Har tränat rätt intensivt så jag behövde en paus.  Tänkte bara springa en runda. Vilket innebär att jag ägnat lika mycket tid till att fundera po lagom runda å tid po dygnet.  Här är skitvarmt!  Som att planera vilka museum jag ska gå po! 
Jag började med det mest intressanta. Flygvapenmuseum!  Kan man kalla mig MÖP? 
Är inte tillräckligt nördig för att veta exakt vilka modeller jag såg men där var ju en del häftiga plan 


Sa jag att här var varmt? 
Home sweet Home 
Har skrivit vykort.  Av nån anledning har jag två för mycket.  Vem har jag glömt skriva till.  Nån som vill ha dem?
Nä nu ska jag fundera po vad jag ska se imorgon 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: