olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Kliande ögon

Kategori: Allmänt

Missförstå mig inte nu men när jag pratar träning så menar jag att stå i gymmet å lyfta tyngder.  Skulle jag nån gång gå po gruppass så är det för skojs skull. Eventuell utveckling är bara en bonus. 
Vem hade trott att jag skulle gå å träna för skojs skull?
Idag bidde det ett hiitpass.   Cirkel, intervallish träning. Å så jäkla kul. Alltså att köra rejält å bli genomsvettig, å då menar jag genomsvettig.  Tror t-shirten vägde ett kilo mer efteråt!
Största problemet är att jag inte vet vilken nivå jag ska lägga mig po, antingen går jag ut för hårt eller så mesar jag. Men idag kändes det ganska bra. Försökte hålla samma takt som Maria å det gjorde jag åtminstone de fyra första omgångarna.Det var först vid den sista övningen, en 5 minuters amrap  som jag kände att jag halkade efter. Å takten sjönk dramatiskt hela vägen! Men det bidde inget större stando ialla fall! 

Kom po något idag. Affärerna öppnar inte förrän vid 10 så när man går av nattpasset redan vid nio får man ta en runda i snärjet först.
Blev lite missnöjd för jag kunde inte köpa shorts i den storlek jag hade hoppats po. Men en skjorta i slim fit  blev det. Slim fit!


Känner att jag kanske ska lugna mig lite med träningen. Måste verkligen planera in vilodagar. Med betoning po dagar. Får nog göra Hanna besviken igen å skjuta upp när jag går po hennes bootymove pass.

Går po semester nu. Bara ett pass kvar. Vet inte riktigt vad jag ska göra  men får en liten träningssnörd varning. Vad jag än funderar po så blir min första tanke hur jag ska få in träningen i planen!

Idag kom det efterlängtade kallelsen. 
Om du inte redan är blodgivare.  Bli det!

Nått annat som kom idag är mina nya badbyxor. Gissa färgen ?

Kommentarer

  • Milla säger:

    Gissar på att de är rosa! 👍

    Svar: Skulle de kunna va 🤔😉
    Ola Sjunnesson

    2019-06-05 | 22:51:13

Kommentera inlägget här: