olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Såg nån mig?

Kategori: Allmänt

Var måndag igår å jag var po gymmet som vanligt. Ibland är det ju tur att ingen ser en. Som när jag låg po golvet och gjorde ryska snurror och döda insekter. Det är en magövning för er som inte vet.
Brevid mig hade Maria en kund. En mamma med sin lilla unge i barnvagn. Barnet tittade lite förvånat po mig. Vad är det den galningen gör? Tänkte hen nog!
Iallafall hade vi lite ögonkontakt och jag provade alla mina grimaser men ungjäveln såg bara road ut. Den slängas ut sin leksaksgiraff och tyckte jag skulle plocka upp den. Sen kom ju partytricket deluxe. Bäbisen stoppade foten i munnen.
"Intressant!" Tänkte Ola och provade själv. 
Det gick faktiskt bättre än förväntat även om jag inte fick foten ända till munnen. 
Men vilken tur att Maria inte vände sig om och såg mig då!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: