olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

oboj

Kategori: Allmänt

Vackert väder å då får jag skallabank!  Eller är det för att jag sover så knasigt?
Hallå fall var energin nere po noll. Passet po gymmet tog 20 minuter längre tid än vanligt.
Får väl säga att det enda positiva, förutom kramen var att jag drog 120 i marklyft utan att armen gick sönder!
Och så fick jag kaffe!

Ibland känns det som att ju mer/ofta jag tränar ju mer energi får jag så för att prova tesen tog jag en promenad po eftermiddan.  Var inte alls sugen så kallt det var men solen lyste å då får man passa po!
Lyste å lyste?  Ett stort jävla moln skymde solens sista strålar så nä det fick jag ju inte så mycket av!
Hann dessutom inte ner för uppfarten innan hörlurarna dog!
Men energi hade jag. (Var nästan så att jag ville börja jogga. Måste nog planera in en löprunda snart!) Mrn jag hade bestämt mig för att ta en lugn promenad utan att hetsa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: