olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

När Faen blir gammal......

Kategori: Allmänt

När ska jag lära mig nöja mig med lagom? 
Jag har knappt börjat springa nån kilometer. Då börjar jag genast planera ett Marathon. Å efter det? Bli inte förvånad om du ser mig göra ett ultra!

inte alls arrangerad bild för att ha en aktuel bild po mig i scoutdräkt!

Å töser? Varför nöjer jag mig inte med en alldaglig tös? Nä jag fastnar ju för de bästa. De som är 12 poäng po en skala mellan 1 till 10. (Så om det är nån tös som känner att jag är intresserad, känn dig smickrad!)
Fast lite jobbigt är det när jag själv är en tvåa. Har ju aldrig nån chans!

Det senaste är kosten.
Jag tänkte att jag skulle prova med lite mer vegetariskt. Så där lite lagom. Tänkte prova året ut. Ja jag vet att det blir en massa julmat så jag skulle ju inte gå all in! Hur bidde det?
Jag har ju nästintill blivit fanatisk! Undviker all form av animaliskt protein till och med ägg och mjölk!
Varför? 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: