olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

När det som inte får hända ändå händer!

Kategori: Allmänt

Jag e så nervös.  Om några timmar ska jag köra till Malmö å tillbringa helgen där. Då vet ni var jag e om jag blir skjuten!
För likt en dålig actionrulle med Bruce Willis eller vilken avdankad actionstjärna ni vill så har jag blivit återkallad från min pensionering. 
Fast i mitt fall är det inte mer spännande än scouterna. 
Jag ska köra EB till sommaren. Denna gången i Spanien. Å nu i helgen har vi första planeringen.  Lite sen, jag vet men teamet har precis blivit klart. Å trots att jag har gjort detta tre ggr innan har jag ändå fjärilar i magen..

Och som om inte det var tillräckligt så är det nog dags att byta gym. Ni som tränar i Eslöv vilket förordar ni? STC eller Actic? De med 24 i namnet går helt bort. Hur är gymmet po friskis? Jag gillar att de har ett cykelpass med norska intervaller 😁

Men än så länge är jag kvar i Kävlinge po Nordic. Om ni följt mig ett tag så borde ni veta att man inte ostraffat ändrar po mina rutiner så idag var det fredagspasset. Även kallat fredagsmys!


Tror inte jag gjorde en endaste av de övningarna som egentligen ingår i fredagspasset. Men efter att ha slängt bort Maria å hennes kund testade jag nått nytt. Enbensutfall i smithmaskinen. Hade ingen vikt po men vi kan avslöja att benen skakade värre än ett par maracas! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: