olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Hanna po gymmet hej!

Kategori: Allmänt

Jag har en t-shirt som jag inte använt sen i somras.  Gillade inte riktigt formen po den. Men nu blev jag positivt överraskad, den satt så bra att jag nog kommer att utse den till min nya favorittröja.
Rent allmänt känns det som att jag är tillbaka po banan. Få se hur länge det håller?
Jag har lite motståndskraft och kan hålla kosten. Fast jag fick kämpa för att inte ta den tredje pepparkakn igår!
Tar vi sen att vågen för första gången sen i september visar po ett minus.  Så här lite har jag inte vägt sedan mitten po 90 talet!
vad har jag köpt nu?
Tog en promenad igår. Ingen PW utan gick bara i lagom rask takt.
Kom att tänka po en bok jag läst av Stephen King, "maratonmarschen" 
Den är en dystopisk skildring och handlar om en tävling där den som går längst vinner! Men man måste gå i minst 6 km i timmen annars blir man skjuten. Jag har alltid tänkt att 6 km i timmen det är ju hur jävla snabbt som helst, nästan joggingfart. 
Så nu är jag alltså  ute och promenerar i den hastigheten å då är det ju helt enkelt inte lika snabbt längre!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: