olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Springa 17 km

Kategori: Allmänt

Det finns några PT jag följer po sociala medier.  En av dem tycker att man ska, beroende po typen, träna så att man inte orkar göra mer än det passet. Precis det gjorde jag idag.

Har haft en full vecka.  Med jobb. Så det har inte blivit träbåt po ett par dagar. Å jag vet inte vad Maria gjort med mig men jag hade en hel del abstinens pga detta! 
Hade tänkt jobba riktigt hårt i trädgården men efter 20 minuter knäcktes spaden så....


Å igår kom jag inte iväg från jobb som planerat å med de ärenden jag hade i stan hade klockan blitt över 16 innan jag hade kommit till gymmet.  Trött som jag  var insåg jag att det nog var bättre att skjuta upp veckans andra styrkepass tills idag. 

 Å då fick jag skjuta po min planerade löpning po obestämd tid!

Men vänta!
Om jag kör till gymmet tidigt po morgonen, kör passet. Sen kör jag Far till kyrkogården. Då kan jag ju springa efteråt! 
Bra idé Ola!
Förutom den lilla detaljen att jag körde po po träningen så jag orkade inte springa efteråt!  🤔

Ska kanske satsa po att ta det imorgon efter Yogan?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: