olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Ryska snurror å döda insekter

Kategori: Allmänt

Ibland känns det bra. Som igår t.ex.  Eller rättare sagt så är det magkänslan idag som säger det. Ja träningsvärken menar jag. Hoppas att det är träningsvärk för annars borde jag nog bli lite orolig varför jag har ont i magen!

Idag gick det lite sämre.  Ok då jävligt mycket sämre!
Ville testa att springa lite intervaller i backe. Kom po en bra runda med en förhoppningsvis bra backe. Å så regnar det!
Kollade vädret å det verkade som att det skulle bli ett uppehåll po sena förmiddan.  Så denne körde till Kävlinge. 
Halvvägs dit var det att sätta po torkarna å fundera po plan B. 
Gick upp och snackade med Alwa i receptionen och väntade po att det skulle lätta. Det gjorde det inte!
Så jag bestämde mig för att köra intervaller po bandet istället.  Började värma upp men halvvägs igenom la huvudet av. Det ville inte göra detta så jag tog och gick ett par kilometrar  istället!
Blir så irriterad po mig själv när jag ger upp så lätt! Jag blir sur å trumpen å bestraffade mig med att INTE  äta en glass!
Ni fattar vilket åskmoln Ola var va?
När sen Maria dök upp för att träna, försökte jag köra lite telepati po henne "fråga inte hur det gått. Fråga inte hur det gått!"
Tror ni kan gissa vad hon frågade! 

Nä jag får väl försöka bita ihop å komma igen imorgon.  Då är det yoga med Joanna som står po tur. 
Å så tänkte jag köra ett litet fystest po 4 minuter i roddmaskinen. Var inte nöjd med min insats förra gången men då tyckte Maria det var kul att köra 4 gånger 4 minuter.
Ibland har vi inte samma humor! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: