olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Gräva i trädgården!

Kategori: Allmänt

Vilket flow jag är i nu. Träningen går så bra, och jag som var orolig nu när Maria släppt mig att klara mig själv!
I går var det yoga.  Smidig som en lärka var jag. Hade till å med bättre balans än Joanna. Fast hon skyller po att hon stod vid kanten. 
Ett underbart pass som blev böttre av att vi var ute po bryggan, i solen! Varmt som en sommardag var det. Kom att tänka po mitt första yogapass som också var po bryggan.  Då blev jag biten av en broms!
Men som sagt jag var så smidig så jag trodde inte det var sant. Kom ner i vissa positioner utan att kroppen skrek i panik!
Dessutom provade jag att köra lite 3 minuters intervaller innan yogan.  Kändes riktigt bra. Finns ett litet hopp om att jag ska kunna springa milen po en timme  till hösten!

Idag körde jag det ena av mina två  styrkepass. Var första gången jag kunde köra alla momenten för tidigare har ryggen klöddat!
Det flöt po. Var tungt å jobbigt men kändes ändå energigivande!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: