olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Fort knox!

Kategori: Allmänt

Jag får väl börja med att be Joanna och Åsa om ursäkt. Jag gick ju faktiskt po en annan instruktörs cykelpass.  Jag kan inte ens urskuldra mig med att hon spelade Wilmer X. För det gjorde hon inte!

Kändes verkligen att det var ett tag sen jag gick po cyklingen.  Varje gång så får jag fundera po hur cykeln skall ställas in, prova å göra om.
Dessutom hade jag ju ont i vissa ädlare delar redan innan passet började. Jävla hård sadel. Å min personlig dämpning har ju minskat! 
45 ni utses obehag där svetten rinner ner å svider i ögonen så jag knappt kunde se. Å obehaget när det droppar från armbågarna.  För att inte tala om det helblöta styret som man halkar omkring po.
Å då gick jag inte ens för fullt!
Det var ju ett tag sen å jag är ju lite försiktig av mig. Men jag sneglade lite po grannen, en man yngre å fitare än jag så jag försökte hela tiden ha lite mer motstånd å lite snabbare!
Å po slutet försökte jag faktiskt köra lite tuffare. Producerade en del mjölksyra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: