olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Åka tåg till Lund!

Kategori: Allmänt

Trodde jag var färdig med springandet!  
Tänkte att nästa lopp jag ska delta i är ocr. Eller hinderbanelopp po skånska. 
Problemet är bara vilket?
Har inte hittat nått roligt i april. Eller jo det hade jag men det var po datum då jag redan jobbar! 

Så nästa ocr jag har hittat är thougest,  11 maj. Värstingloppet å visst är jag sugen. Men det kostar nästan tusenlappen..... å är en väldig drös med folk!
Sen är det tre olika lopp den 25 maj, Lomma, Tylösand och Kalmar. Men då skulle min systerdotter fylla år!
Detta innebär att det var 25 år sen Mats Thuresson åkte him från Lundakarnevalen med en halv fotboll som mössa å sa "det är ball med boll!"

Tror dessutom att det är åsimmet då också 🤔


Sen i juni har vi Ringsjön runt och Action run i Malmö! 
Å 20 juli Bezerk i Helsingborg!


Så vad ska jag ställa upp i?

Har nån nått tips?




Kommentarer


Kommentera inlägget här: