olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

äppelträd

Kategori: personlig tränare

Att stå po en halv boll och  balansera. Samtidigt som man hukar sig ner och reser sig x antal gånger. Kan väl inte va träning. Framförallt om man inte har nån vikt till.  
Säg det till mina knä som inte har slutat skaka än!

Körde alltså rehab idag. Igen! Med Marias senaste påhitt som tillägg och nu har jag ont i knäna. Ja alltså inte det onda som jag rehabat utan en mer angenäm ont som man kan få om man anstränger en muskel mer än vad den är van.
Lyckades tajma besöket lite bättre idag så att jag kunde dricka kaffe utan att hamna mitt i seniorernas frukost. Ljudnivån då är lite väl hög. Enda problemet var att de ockuperade omklädningsrummet så det var lönlöst att försöka  ta hörlurarna. Vilket straffade sig senare när jag pratade med Paula samtidigt som Maria höll låda. 
Hon är rätt högljudd för att va så liten 😉
Nåja jag har ju mer än 20 års erfarenhet av att inte höra så jag nickade lite och hummade uppmuntrande. Hoppas Paula inte märkte att jag inte fattade ett dugg av vad hon snackade om 😁

Kommentarer


Kommentera inlägget här: