olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Black friday

Kategori: personlig tränare

Har man fått grus i skorna ska man inte fortsätta gå för att försöka nå PB. För det får man betala för sen när man har ont i trampdynorna. 
Det positiva är att jag ligger stadigt po en takt av 10 minuter per kilometer om jag går i rask takt. För när  jag inte kunde hålla PB takten föll jag ner i den.

Maria tyckte jag skulle vänta två dar efter att jag blev frisk, innan jag körde till gymmet. Å ni vet ju att hon har alltid rätt så....
Men i morgon är det dags. Tänkte kanske ta det lite lugnt å njuta så jag kollade in vilka pass som är. Yoga borde ju bli bra. Men den är ju fullbokad (Grattis Joanna) så nu funderar jag po om jag ska gå po body combat eller chansa po att folk hoppar av yogan 🤔

Kommentarer


Kommentera inlägget här: