olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Vicken da!

Kategori: Allmänt

Började dagen med att springa lite, eller lunka, eller hasa mig fram. Fyra varv po slingan vid husarängen blev det. Fyra jobbiga varv. Efter två var jag redo att kasta in handduken men hur skulle jag förklara det för Maria sen så det var bara att fortsätta.en rolig grej med att springa varv po varv är att man möter samma människor 2 gånger. Per varv alltså. Men jag kan inte fatta hur de orkar ropa till mig när vi möts!
Sen pågaslarvern som gick om mig var inte heller bra för självkänslan men jag hade ju bestämt att jag skulle runt.
Iallafall så blev det den längsta runda jag någonsin sprungit.  Alltså längsta nånsin. Fattar ni? Jag har aldrig tidigare sprungit så långt som jag sprang idag. Om man nu kan kalla det springa 🤣
Som alltid rapporterade jag till Maria och fick frågan om jag hade delat upp det? Hur Faen delar man upp en löprunda? Antingen springer man hela eller så blir det två eller flera rundor!
som ni ser var det ju ingen världsmästare tid. Men jag springer inte fort utan långsamt,😜

Nu har vi kommit upp i distans nu tänker jag fokusera po att öka takten. Hoppas Maria är med mig po det å inte vill att jag ska springa längre?!

För några månader sen släpade Maria ut mig po en hinderbana i Furulund.  Idag släpade hon ut en bekant som inte tatt lärdom av mina vedermödor hos min "kära" PT! 😂😁 Utan han bokade egna timmar?!
Å vilken tid han hade . Jag har ju velat springa igen men nu får jag ju komplex. Han gjorde en tid som är dubbel så snabb som vad jag hoppas nångång komma upp i! Vi kan väl konstatera att thougest är låååååångt bort för min del😥 


Sen var jag ju ledig vad gör man då. Sticker till stranden.🏊‍♂️🌊🌞  I mitt fall Barsebäck. Vi badade alltid där när jag var liten. 
Vill man bli betittad ska man spänna upp en hängmatta och ligga i. Det finns två träd som är perfekta till detta 😁😎
Där kan man ligga och försöka sova. Om det inte hade vatt för allt folk som höll låda! 
 Om ni är i Barsebäck å badar och ser en blå hängmatta gå fram och säg hej. Jag börjar nästan tro att jag gillar sällskap!
Å för guds skull sno inte mina träd 🤣😡


Som extra bonus får ni en bild po mango/banan shaken jag gjorde till kvällsfika po jobb i går kväll
Jag har fått för vana att göra shakes när jag jobbar natt!


Jo just det! Är det nån som vill göra mig sällskap po en PW po fredag?




Kommentarer


Kommentera inlägget här: