olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

#närskaolafåsovmorgon

Kategori: Allmänt

Det blir en del körande.  Till gymmet tar det ca 20 minuter himmifrån.  När folk po gymmet frågar var jag bor blir de inte klokare utan undrar var Bialitt ligger. Svaret är ju som bekant i universums mittpunkt 😂
Om jag i stället vänder å kör po andra hållet så tar det 16 minuter till jobb. Så ni kan ju ana hur lång det är mellan jobb å gym.
Ni förstår att det blir en del körande!
Lägger vi då till långa pass både po jobb och gym då kan ni räkna ut att jag inte är himma så mycket. 
I alla fall så känner jag att jag bara vill ha nån morgon då jag inte behöver ställa klockan. Jag antar att jag skulle vaknat vid samma tid ändå men det hade vatt skönt att bara vakna i lugn och ro 😁

Så vad gör jag då denna veckan. Jo po torsdagen när jag är ledig. Går jag upp och är po gymmet innan 8 . Och idag? Kom po i går att de hade ett morgonspinningpass.  Å det bokar jag in.  Vilket pucko jag är,
Så den stora frågan är nu. När ska Ola få sovmorgon? 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: