olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

It's hot

Kategori: Allmänt

Av nån konstig anledning tycker jag om att fota kyrkor. Vet inte varför. Jag behöver inte ens gå in i dem utan bara hitta den bästa vinkeln utifrån. 
Min syster tycker jag är knäpp!
Så idag po väg him "råkade" jag komma förbi ett par kyrkor jag spanat in nu ett tag. För sanningen att säga så har jag inte fotat nått mer spännande än mat och gymleksaker po det senaste.

Visst kan man säga att man råkade även om man planerar rutten så man ska passera kyrkorna!


Tydligen ska jag flytta till Kävlinge. Undras när jag får veta vart i Kävlinge och när jag ska flytta? Dessutom ska jag börja jobba där också? Tänk om jag nån gång fick reda po nått som rör mig?

Var po gymmet. Men eftersom jag hade jobbat i natt, Kom jag senare än jag brukar.
Körde ett helkroppspassstyrka. Ni vet vid det här laget vad jag kallar det.
Det blev lite annorlunda för alla stationerna var bemannade så jag fick ändra om turordningen och plats för vissa övningar.
Så när jag bytade rum att köra i var naturligtvis Maria där med andra av hennes kunder. Och man kan ju inte låta bli att tjuvlyssna.  Så bra det nu går utan lurarna i. Men vi kan väl säga att jag kände igen situationen för den stackaren.

Fast nu kanske Maria tror att jag förföljde henne och kollade så att hon inte har roligare med nån annan!
För det var det jag sa till henne  att jag gjorde 😂🤣

Sätt en stund efteråt och pratade med Paula och Felicia. Har en anekdot där om hur Paula sa att Maria inte var lika trevlig som de andra men den är nog roligare om man var där så jag drar inte den!

Dagen gick iallafall oväntat bra och så klart.  När jag kom hem. Då kom ett mail från gymmet att jag hade glömt min tagg och vattenflaska, men jag kan hämta det nästa gång.
Problemet är bara att nästa gång hade jag tänkt köra tidigt po fredag. Innan  de öppnar i receptionen och nu kommer jag ju inte in. För min tagg ligger å väntar i receptionen!
Som vanligt får jag väl skylla po Maria. Det var hennes fel!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: