olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

ironman

Kategori: Allmänt

Dagens pass blev ett yogapass. Tredje gången jag provat yoga nu men idag kändes rörelserna svårare. Det blev inte lättare av att tarmsystemet kom igång. Försök att slappna av och försök hålla igen fisar  samtidigt. Tur att vi var utomhus po bryggan ialla fall!

Innan idag, när jag jobbade. Kom Bossen po besök. Naturligtvis satt jag i soffan när hon kom, bra Ola, bra!
Ialla fall satt vi å snackade när hon frågade ifall jag skulle göra en ironman😲
Hon hade fått den uppfattningen av de po kontoret som följer mig. Så jag fick dementera detta och berätta om min hashtag #motsvensklassiker2020 
Och vad gäller den så, ja visst det hade ju varit roligt men just nu ser jag det som avlägset och inte Allt för seriöst. Men visst det hade ju vatt fräck!
Nått som är mer seriöst är att jag nästa år vill springa ett hinderbanelopp. Förkortas ocr! Maria tycker vi ska satsa po obstacle Course i Malmö. Faktum är att hon egentligen ville att vi skulle ha gjort det redan i år. Hon är ju knäpp!
Så vi får se, nått blir det men vilket?

Efter yogan bjöd Joanna po kaffe. Ja det innebar att hon hällde upp en kopp av gratiskaffet som finns i receptionen . Och så snackade vi lite.
En grej som slog mig var att nya människor inte vet saker om en. Jag tar ju för givet att alla vet att jag är scout. Att jag gillar Rumänien och har varit där nästan alla år sen 2012. Men nä. Det visste hon inte!

Bild från dagens yoga.

Om ni undrar varför jag så sällan lägger upp bilder när jag tränar så försök själva ta en bild samtidigt som ni lyfter en skivstång.  Dessutom ser jag ju tjock ut po bilderna!


Nästa gång ska jag verkligen försöka skriva om hondjävulen 😁




Kommentarer


Kommentera inlägget här: