olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Blonda bitchen po gymmet

Kategori: personlig tränare

Idag stod det spinning po schemat. Efter att Maria hade övertalat mig. Jag är alltid svårövertalad när det gäller Maria!
Var en instruktör jag inte provat tidigare men hon var riktigt bra. Roligt upplägg, bra instruktioner, pratade klart, tydligt och artikulerande så att till och med kapten Ebbing hade vatt nöjd!
Jag hade pulsklocka po mig och lyckades komma upp i en puls po 175. Det intressanta här är att min maxpuls enligt tabellen skulle va 173 😉 
Det enda störande var en viss PT som stod och gestikulerade precis när vi skulle köra lite tabatha!

Efter passet snackade jag lite med Felicia. Visst är det konstigt att ingen tös vill kramas precis efter ett pass 🤔

Maria frågade när jag skulle flyga imorron och då visste jag direkt att hon kommer att föreslå en morgonträning. Och nöjd är hon över det!
Så hur många tror att 08.00 i morron bitti kommer jag att köra ett armpass som heter duga?


Kommentarer


Kommentera inlägget här: