olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Bänkpress

Kategori: Allmänt

Dödspasset resurrection är långtråkigt.  Därför försöker jag variera så mycket jag bara kan. Jag ändrar ordningen po dem. Varierar antalet repetioner, och tyngden. 
Idag passade jag po att lägga till bänkpress.  När vi körde bänkpress första gången tog jag 42 kilo, tror jag. Idag körde jag lite lättare och fler rep. Tänk att jag anser 50 vara lättare nu 😉
För att hålla Maria po gott humör så att hon inte gnäller över mina ändringar mutade jag henne med en posse körsbär.  Hederligt pallade i min trädgård


 När man kör dödspasset kan det va bra att ha Tagg så man kommer in po gymmet, vattenflaska, vatten, och ett gummiband man kan skjuta po besvärliga PTs!

När man har kört denna så kan man inte sitta ner po ett tag 😉

Kommentarer


Kommentera inlägget här: