olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Back in the hoods

Kategori: Allmänt

Idag gjorde jag nått jag funderat po ett tag.  Efter att ha skjutsat Far körde jag till trollsjön och började gå den slinga jag sprang våren 1990. Den slingan gick jag även många gånger med systerns hund Tuff.
Skälet till att jag gick denna var att jag ville kolla med runkeeperappen hur långt det var. För jag tror att jag aldrig sprungit längre än så!
Så från trollsjön, mot fäladen ner po hällan och uppför backen po kronovägen. Ni som har övningskört i Eslöv vet vilken backe det är för där testar man dagsläget.
Då 1990 var det slutbacken innan hemmet så den spurtade jag uppför.
Det hade jag inte gjort idag 😁
Sen var det bara att svänga in po bygelvägen å så var jag framme vid mina gamla hoods.  Där jag bodde de första 21 åren av mitt liv. Konstigt att tänka po för jag har ju faktiskt inte bott där po 26 år....
Kanske var det därför som det kändes konstigt. 
Jag svängde inte in po apelvägen, även om jag sneglade efter tredje huset po höger sida. Utan jag fortsatte uppför bygelvägen.  Det som egentligen var starten, då. Upp po gröningen å ner till ryttarebacken, kul att se att där fortfarande är cykelspår i gräsmattan vilket innebär att man än idag genar över backen. Sen var det bara trollsjögåren å så var jag i mål.


Maria är ju inte bara min PT. Hon har blitt nått av en livscoach så när hon tycker att jag behöver nya skor. Det är väl inte nått fel po mina 4 år gamla kängor? 



Å modet säger att man ska ha strumpor i sandalerna 🤣😂

Jo just det. Jag funderar po vad jag ska göra po min semester. Ska jag åka till Rumänien i tre eller fyra veckor? 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: