olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

appar

Kategori: Allmänt

När jag inte är po gymmet utan tar en powerwalk eller springer. Så brukar jag använda runkeeper för att hålla koll. Och skicka till Maria. Det gör jag även när jag är po jobb och går promenader. Av nån konstig anledning så vet Maria om jag jobbar eller inte. Kan ju bero po sträckan eller takten. Eller för att hon har stenkoll po mitt schema 😉
Idag skulle jag sätta igång runkeeper då har de kommit po nått nytt och skulle tvunget ha när jag är född. Och inte nog med det när jag skulle ange detta kom oktober 1986 upp så jag blev tvungen att swiepa tills rätt månad. Och vem orkar det? Skulle det inte va lättare att man slog in årtal och sen månad?
Så nu kan jag inte skicka uppgifterna till Maria så då tror hon att jag bara latat mig hela dan 😲!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: