olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Trött

Kategori: personlig tränare

Går man till gymmet tidigt po morronen så är det inte så många där. Maria körde med ett äldre par, Erik tränade bröst. Och jag körde mitt. 

Har skaffat en anteckningsbok som jag kan skriva upp passen i. Visst låter det seriöst! Låter det lika seriöst ifall jag säger att den är glittrigt rosa och rosa bläck i pennan.

Jag körde första passet, benämnt pass 1! Det där jag kör marklyft! 
Men när den andra PTn står snett bakom en och kollar blir man lite nervös. Vilken av alla grejor man ska tänka po är det jag har glömt denna gången?

Har ont i knäna och börjar bli lite orolig. Hoppas att det bara är överansträngning å inget värre.
Likadant med ryggen!

När man sen efter passet sitter och dricker kaffe, blir man helt plötsligt misshandlad!
Maria slår po mig för att jag rapporterade att jag fick ont i knäna! Jag lovar, hade jag inte berättat så hade hon slått po mig för det! 
Jag har faktiskt börjat misstänka att hon helt enkelt tycker om att slå po mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: