olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Sista semesterdan

Kategori: Allmänt

Maria, min underbara, älskade PT.
Fast det borde ni ha förstått vid det här laget. Å då menar jag inte att hon är PT för har du inte fattat det är du dummare än snälltåget! 
Nä att hon är underbar och älskad. Jag menar nånstans måste det väl finnas  nån som tycker om henne!?

Hon har iallafall  den irriterande vanan att fråga hur det känns när man ligger där efter ett pass

Ialla fall så körde vi del två av mina kommande veckors övningar. Tanken är att jag tre ggr i veckan ska köra ett helkroppsstyrkepass.  Fast olika övningar. Detta ska vi "" köra i sju veckor med avsevärd öken po vikterna!

Maria har fått för sig att hon ska springa midnattsloppet i Malmö. Naturligtvis vill hon att jag också ska göra det 😨
Så nu går jag i valet och kvalet om jag ska. Jag känner mig inte riktigt redo än! Hade det varit 5 km så då hade jag inte tvekat, så mycket! Men nu är det 10 km! Maxtid 90 minuter vilket är lite  snabbare  än vad jag springer po! Å då talar jag om när jag springer en 2kmare fort!
Problemet är ju att jag har ju lite svårt att säga nej till henne #Närskaolasäganejtillmaria 🤔

Köpte lite kläder idag,  gick ner ytterligare en storlek i midjan po jeansen.  Tog också några tshirtar i en mindre storlek, trots att de satt åt lite väl mycket. 
Men jag får ju ge Maria nått att jobba po!




Po tal om kläder. Det är ju lögn i he&#@/e att hitta träningskläder i min storlek. Har kollat ett tag po nätet och ofta så är det pyttestorlekar. Man kan ju undra vem behöver bra tränings kläder bäst vi som kämpar å svettas som grisar eller små nätta nippertippor?
Men jag har bestämt mig för att köpa ett par shorts som jag tror passar från ett företag  å just idag fick jag reda po att de har en rejäl rea till helgen så vi får väl se om jag hittar dit! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: