olasjunnesson

Svaret pÄ den stora frÄgan om livet universum och allting!

Kan man trĂ€na utan Maria? 😹

Kategori: AllmÀnt

Är lite orolig för Maria. Hon Ă€r inte sig sjĂ€lv. Visst hon brukar Ă€ndra sig. Ofta! Men inte som nu! Jag kollar allt, Ă„ dĂ„ menar jag allt med Maria, innan jag gör nĂ„tt. Och denna veckan skulle jag kört tvĂ„ styrkepass men hon Ă€ndrar till att jag kan byta ut det ena till ett grupptrĂ€ningspass! ?
AlltsÄ fattar ni? Hon lÄter mig göra nÄtt jag gillar?
Kanske ligger nĂ„n lömsk tanke bakom sĂ„ att jag fĂ„r igen det i slutĂ€ndan? Det sluga lilla fruntimmret! 
FrÄgan Àr ju vad jag ska köra dÄ?
Dance, love och shake var full. Maria tyckte jag skulle hoppa po seniorernas pass. AlltsĂ„ min fysiska kapacitet kan jĂ€mföras med en 60 plus! 
Tur att Far ville till kyrkogĂ„rden!

SÄ istÀllet bestÀmde jag att jag skulle trÀna med en vÀn. SÄ vi körde lite vikter och avslutade med 30 minuter po gÄbandet.
Lite lite?
Jo sĂ„ dĂ€rför hoppade jag först po ett spinningpass med en Åsa lika speedad som nĂ€r Maria druckit för mycket Nocco!


Men det var trevligt att trĂ€na tillsammansmed nĂ„n. Även om pauserna blev vĂ€ldigt lĂ„nga för att vi snackade mycket. UngefĂ€r som nĂ€r jag simmade med Martin!







Kommentarer

  • Wifeey sĂ€ger:

    hahaha hÀrligt inlÀgg, och grymt bra jobbat

    2018-08-23 | 14:29:37
    Bloggadress: http://wifeey.se/
  • Wifeey sĂ€ger:

    hahaha hÀrligt inlÀgg, och grymt bra jobbat

    2018-08-23 | 14:29:37
    Bloggadress: http://wifeey.se/

Kommentera inlÀgget hÀr: