olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

senaste...

Kategori: Allmänt

Ok, hur har det gått med mitt lilla projekt??
Jo Martin å jag har varit å simmat två gånger. Vi simmade mer än simborgarmärket. Dessutom ökade vi med 10 % till andra gången. Men Martin tycker det kan bli litta för möed så vi får se huru stor ökning vi gör.
 
Eva tog med mig po en mycket trevlig promenad/konstrunda. Jag lärde mig att alla statyerna i stan var egna små personligheter. Det hela avslutades med att vi stod å studerade den rosa limousinen som körde upp framför hotellet. Å vi bidde mäkta besvikna när ingen steg ur!
 
Ebba hade fått en lapp eftersom hon hade glömt p-brickan!
 
Po tisdag ska jag å Sandstormen ut. Tror det blir kopparhatten!
 
I kväll fick jag en del ofrivillig motion. Jag fick ta hand om lekarna po mötet. Alla ni som har haft mig som ledare vet att min favoritlek e pepparkaksgubbar ( originalversionen). Men de små liven ställde sig så att jag fick springa hur möed som helst!
 
Så... summan av kardemumman e att det har blitt en till två gånger de senaste veckorna men mitt mål e tre till fyra. Så har ni inte hoppat po VallaOla projektet än finns det fortfarande utrymme!
 
 
Dessutom e jag fortfarande lite låg så ser ni mig IRL ge mig en KRAM!

Kommentarer

  • Adéle säger:

    Om vi ses i Eslöv på Lördag kan vi kanske ta en powerwalk efter kaffet och innan maten. <3

    Svar: kanske. har du tiden? glömde fråga Far!
    Ola Sjunnesson

    2012-10-16 | 22:22:05

Kommentera inlägget här: