olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Å nu då?

Kategori: Allmänt

Känner mig helt tom idag! Kan inte riktigt få fram hur jag känner det men.....
I går var det riktigt jobbigt en stund.
Vad ska jag göra nu? Jag har nästan alltid, eller så länge jag varit aktiv ledare haft nått projekt po gång och nu i helgen avslutades det senaste. Nu är det inte mer att göra med tidernas bästa EB Rumänien 2012. 
Ni ska veta att jag kommer att sakna er, en del mer, andra mindre, nån kommer jag att glömma och nån hade jag velat packa ner i väskan och ta med hem!
 
Men vad ska jag göra nu?? Jag har inget projekt po gång. 
I och för sig har jag ju blitt teamledare och förlängt det till åtminstone juni. Men det e  jobb så det räknas nästan inte!
 
Det positiva är att jag fick en bild po mig och Sofia.
Notera våra utmärkelser!
Sofia är den underbara människan till höger po bilden ( ditt höger!)
Det tråkiga är att jag INTE har en sån här bild med miss Lei!
 
 
 
 
 
 
 
 
Veckans viltrapport då!
Såg en mörk boll komma över vägen vid Trolleholmsskola.
Och för att ni ska veta hur svårt det är att artbestämma vilddjuren ska jag nu återge min tankeprocess
- Ser ut som antingen en kamikazeigelkott eller ett vildsvin!
- Om det e en kamikazeigelkott så sprang den po vägen lite väl tidigt!
- Men kamikaze igelkottar är fega så den vågade nog inte vänta längre.
- Dessutom är kamikazeigelkottar dumma så han missbedömde avståndet till min bil
- Den var lite väl stor för att vara en kamikazeigelkott
- Slutsats: Det var ett vildsvin!
Märkte ni att jag förutom artbestämning också könsbestämmer dem?
Inget Hen i denna bloggen!
 
För övrigt har jag sett en massa dov vid Åsas föräldrar den senaste tiden
 
Och i kröken vid Trolleholms nya monumentkulle såg jag ett par haröron sticka upp!
 
 
Till er som vill läsa nått kan jag rekommendera Roslund- Hellströms böcker.
Framförallt de tidiga som Odjuret och box 21!
 
Tills nästa inlägg!
 
Ps. Om ni träffar po mig IRL den närmaste tiden så tar jag inte skada av en kram!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: