olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

De e möed nu

Kategori: Allmänt

Kände att jag knappt har bloggat sen jag var i Rumänien i påskas. Så jag får väl ta tag i det igen men det är ju inte så lätt att komma igång så därför tänkte jag ta lite djur rapporter
Valborgsmässoafton. po ettermiddan. Hördes nått konstigt från mitt träd. insåg att det var bin/getingar som surrade. trädet är ett så kallar lövträd.
Harar springer å hoppar lite överallt. nästan så de e årets version av kamikazeigelkottar. Det har till å med sprungit harar i trädgården.
Örnar har jag sett en del.
Po tal om kamikazigelkottar så såg jag faktiskt årets första när jag körde him från valborg.
Häromdan såg jag en pinnabock som sprang po fältet. Den stannade till när den kommit opp po vägen, tittade po maj å började springa igen!
Po tåget opp te å ner från stockholm såg jag en struts!

Kommentarer

  • Johan L säger:

    Struts!! Wow..de är sällsynta :)

    2012-05-17 | 21:16:23

Kommentera inlägget här: