olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

skor

Kategori: Allmänt

Har funderat po varför kvinnor är så besatta av skor. Alla är ju det. Är inte det ett lurendrejeri??
Som häromdan. Jag dansade med en trevlig tös, å det kändes så mysigt att hålla om henne.
Ni som känner mig vet att jag bara dansar såna danser där man kramas å håller om! Såvida jag inte har intagit en oförsvarlig stor mängd antifrysvätska.
Tillbaka till saken. Tösen hade po saj ett par skor med rejäl klack. Tänk nu på nästa gång jag kramar denna tös. Om det blir en nästa gång? Då har hon säkert inte po sig samma skor utan kanske ett par utan klack å det e ju en stor skillnad. Nu kändes  det bra men det kanske det inte blir nästa eventuella gång! Lurendrejeri säger jag!!!
Såg förresten en tofsvipa idag. Den kategoriseras till gruppen pjoddar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: