olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Mer Rumänien å litta annat

Kategori: Allmänt

Var å tankade Ebba. Jag bryr maj inte så möed om bensinpriset, jag tankar bara för 800 ändå. Även om det po den sista tiden känns som att det går fortare att tanka å att jag behöver tanka oftare. Konstigt??
Jag tankar dessutom po en självbetjäningsmack där man får göra allt.
I Rumänien däremot så körde man in po en mack å innan man ens hade hunnit öppna dörren stod det en gubbe vid tanklocket å frågade hur möed man skulle ha. På rumänska då så det e det jag tror han sa! Rätt så skönt att slippa tänka po om det bidde rätt vätska som rann ner!
Råkade se den första dansen po lets dance! Schenkenberg tror jag det var. Skillnaden mellan han å maj e att jag inte hade släppt min danspartner när jag väl hade fått denne i min famn :-P

Kommentarer

  • Adéle säger:

    Nu vet jag vad du ska få i födelsedagspresent - Danskurs!

    2012-04-14 | 10:02:58
  • Ola säger:

    Ger du maj tid å hinna med den åsså??

    2012-04-14 | 18:30:37
    Bloggadress: http://olasjunnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: