olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Leva som jag lär

Kategori: Allmänt

Ibland känner jag mig ensam, faktiskt. Det är bl.a. när jag behöver berätta för nån om hur jag upplever världen. Jag kan i och för sig göra det här men om dte är personer inblandade så.......... Jag får ju skrivas lite allmänt  då liksom.
I alla fall så finns det två sorters personer Såna jag bryr mig om å andra.
Jag vet att jag inte alltid är den enklaste personen att ha att göra med. T.ex så är jag nog en pina att få till bordet po en fest..
Men i alla fall. det finns personer som jag retar mig så möed po att de genast hamnar i facket "andra" jag kan helt enkelt besluta mig för att in fortsättningen strunta i dessa personerna. Å jag kan va långsint.
Om vi sen tittar po de som jag bryr mig om så kan de göra saker som sårar mig.. men jag glömmer lätt eftersom jag vill. Däremot nästa gång kommer det gammla upp igen tills jag lika snabbt har glömt det igen.
Själv är jag ju en blyg å försynt person (även om ingen tror po maj!) lite osäker så där..Ibland kan jag såra folk (såna jag bryr mig om) å ibland vet jag om det. Då försöker jag vid lämpligt tillfälle försöka reda ut saken å jag uppskattar verkligen om man e rak å ärlig. Nått av det värsta jag vet är när en person säger att "nån" för då tror jag genast att det är jag.
Men det är här min dubbel moral sätter in. Jag tycker ju om när man tar saken direkt med mig mwen om det är jag som blir utsatt då vänder jag mig inåt å glömmer efter ett tag tills nästa gång!!
Det jag nog vill säga är. till alla er som jag bryr mig om, FÖRLÅT om jag nånsin har gjort å sagt nått som inte kändes så bra!
Till er andra ..... Inte faen bryr jag mig!

Kommentarer

  • Adéle säger:

    <3

    2012-04-21 | 10:15:39
  • JohanL säger:

    Du e rolig Ola :) Vi gillar dig ändå ;)

    2012-04-23 | 20:55:28

Kommentera inlägget här: