olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Flyga po skärtorsda

Kategori: Allmänt

I morron e det skärtorsda å då ska alla kärringa flyga te blåkulla. Själv sticker jag te Rumänien tillsammans med mina ledarkollegor för att reka lite. Vi har precis haft ett skypemöte så förhoppningsvis är allt under kontroll!
I morse såg jag en hare som spran som bara den po fältet brevid. Jag vet att jag inte brukar rapportera om hararna men den såg så rolig ut att jag bara var tvungen.
sen när jag passerade Åsas föräldrar seglade en örn över vägen. Den var nog bara en halvmeter ovanför vägbanan skithäftigt det åsså.
Inne i stan såg jag en monsterråtta gå över vägen med sin matte. Det var en likadan råtta som Syrran har. Tror till å med att de är släkt!
Som vanligt så har vi djupa diskussioner po jobbet så nu vet jag ju varför alla töser blonderar saj. tack Elin ;-)

Kommentarer

  • Johan L säger:

    Varför blonderar du dig då?

    2012-04-04 | 21:15:15
  • Adele säger:

    Det enda med råtta i dvärgschnauzer är i så fall Batteriråtta. Men jag vet att du har svårt att stava till Dvärgschnauzer 😘

    2012-04-05 | 04:33:26

Kommentera inlägget här: