olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

woopsiedaisy!

Kategori: Allmänt

Po väg hem efter scoutmötet. Scouterna klarade av makramén över förväntat och nästan alla blev klara med sitt nyckelband. I alla fall så kom jag till brända huset med tankarna nån helt annanstans då plötsligt.... Känner ni dramat som jag försöker bygga upp?
Minst 7 små grisar alias vildsvin stora som bufflar hoppade upp po vägen........... Den goda nyheten är att Ebbas bromsar funkar. Den dåliga är att kassen som jag handlat po domus med bla. julmusten, säger inte vilket märke! flög rakt ner po golvet. Så nu vågar jag inte öppna julmusten för den kommer säkert att skumma som bara den.
Något skärrad fortsatte jag min färd hemåt.... Det blir inte mer spännande än så här.
Men precis innan Gryttinge såg jag fyra rådjur som sprang po åkern brevid!

I morron är det läge att kolla utrustningen för po torsdag är det SÖF! Taggad? Inte jag i alla fall men jag måste ju!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: