olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Tillbaka till det civila.

Kategori: Allmänt

Då har man varit po årets sista Övning med hv (SÖF). Lärde mig ett nytt minnesord NUHKK!?!
I alla fall kan man säga att övningen var ok. Men som vanligt var det minimalt med tid som jag fick öva po min funktion. Tur att min avlösare var tvungen att ha permission så att jag fick öva nästan hela tiden.

Måste bara nämna att jag inte behöver öva mer po att bli utslagen i elvan. Kan det nu!!!!

Tillbringade måndagen med att packa tält!

Som ni säkert har märkt kommer det inte att bli regelbundna uppdateringar po denna sidan men då blir det ju desto mer spännande. Tänk po det Apotekarnes!!!!!

Det jag kommer att vara fokuserad po den närmaste tiden är......Teamledarutbildningen. sista rycket po scouterna för terminen samt EB som ska gå i Rumänien. WOAAAA! (Eb kommer ni nog att höra mycket mer om det närmaste halvåret!)

Just det! Jag har precis beställt de två första albumen po svenska av "Walking Dead" Tycker att tv-serien är så himla bra så jag var tvungen.Även om jag vanligtvis inte gillar zombiefilmer å sånt!

Nått som jag gillar är julmust och den säsongen är i full gång!

Gillar även mina paracord armband så mycket att jag inte kan välja vilket jag ska ha po mig. Så Jag har ett po varje arm!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: