olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Service

Kategori: Allmänt

Var idag po en jakt och naturbutik! Orsaken var att jag har fått ett presentkort på rätt så mycket pengar där. Eller åtminstone så mycket pengar att jag inte vill köpa vad som helst utan nått som jag verkligen har användning för.
Var där tidigare i höstas men hittade inte nått jag ville ha!
 Men grejen är att när jag kommer in så tittar de po mig precis som om jag e nått katten har släpat in. Jag vet att jag inte har de bästa kläderna eller smaken. Jag vet att allt inte passar mig! Jag vet att jag inte är tät! (om nu någon trodde det!)
Men jag är fortfarande en kund som ska handla!
Idag åkte jag dit med tanken att nu verkligen skulle jag köpa nått för jag åker inte dit fler gånger! Kommer in i affären och de tittar po mig som om de inte ser mig. Jaja tänkte jag då!  så jag strosade runt lite.... Till sist fick jag nog och gick fram till han i kassan. Drog mitt ärende och att jag var beredd po att lägga till lite mer pengar! Han gick bort och visade mig ett par för små byxor , som jag hade tittat po redan innan!!! Konstaterade att han inte hade några större så då fick det nog bli en kniv som jag hade pratat om. Han visade mig bort mot de låsta montrarna och försvann!!!!!Men jag ville ju känna och klämma innan jag köpte men näe han hade väl intressantare( läs rikare) kunder att ta hand om!!
Jag blev så gallen att jag bara gick. Tänkte att den affären kommer jag allri mer att sätta min fot i men...... Jag har ju ett presentkort där! Hur faen ska jag göra? Jag får väl åka dit en gång till! Satans Sk!t!!

Så om ni vill ha service åk då till Fricks herrmode i Eslöv. Där hälsar de på alla som kommer in, beställer om de inte har hemma, berättar om det passar eller inte och känner igen en!!

Natt och dag alltså!

Kommentarer

  • Johan säger:

    Vill du klämma och känna på kniven så har ju jag en. bara säg till.

    2011-11-29 | 19:54:37
    Bloggadress: http://swaf.se
  • Ola säger:

    En?

    2011-11-29 | 22:56:55
    Bloggadress: http://olasjunnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: