olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Jag har fixat mitt bredband!

Kategori: Allmänt

Gås denna underbara maträtt nu är det bara ett år kvar tills nästa gång!

Jag skulle inte gnälla mer på dubbelmoralens högborg, det stora landet i väster men...... Tydligen är det så att på MTV finns ett program om tonårsmödrar och det har skapat en stor debat om programmet i sig leder till att fler tonåringar skaffar barn pga. glamourifiering av detta fenomen. I morse var det en show med en programledare som såg ut att komma direkt från 70-talet. Tänk er Torbjörn Fälldins polisonger.  Som hade just detta som tema och jag kunde inte låta bli att titta. Höjdpunkten kom nog när Torbjörn/programledaren ställde en av tonårsmammornas mor mot vägen och ställde den besvärliga frågan om hon tykcte att hon hade misslyckats bara för att hennes dotter hade haft sex och råkat bli gravid!!!!!
Hade jag vart där hade jag nog gett Torbjörn ett slag po flabben! Jag kan tycka att det är för tidigt att skaffa barn men om man nu skulle råka bli gravid och väljer att föda det. Kan man välja nåt annat där i hyckleriets fäste? Så ska man ha en stor eloge för att man faktiskt tar sitt ansvar.
Nä det jänkarna bör göra är att faktiskt förstå att även ungdomar vill ha sex. Om jag inte minns fel från när jag var ung så fanns väl den tanken där en stor del av tiden. Usa borde lära sig betydelsen av preventivmedel. Sen när de har ordnat upp i sitt eget land kan de gå tillbaka till att bomba de länder som inte tycker som dem!!!

Näe nu te nått roligare............
Har fortfarande inte fått något gratisprov från apotekarnes julmust!!!!

Och eftersom frågan har dykt upp. Ni som mot all förmodan läser det här. Ni kommer inte att få något heller. Så det så!!

Kommentarer

  • Johan L säger:

    Klart man läser..har ju väntat på den där julmusten

    2011-11-15 | 20:52:35

Kommentera inlägget här: