olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Hemlis!

Kategori: Allmänt

Jag ska beräta en hemlighet för er. Kanske det är nån som redan har gissat men jag tänkte göra det mer officiellt.
Jag tycker om glass!
Så det kändes skönt att äntligen få det ur sig. Nu behöver jag inte smyga mer.
Po mitt jobb har jag ett fack i frysen. Jag delar det med Jerry men han jobbar ju inte här mer.Tyvärr har han lämnat halva frysfacket fullt med mat så jag får knappt plats med glassen.
Har nu under ett par veckors tid förtvivlat letat efter nått ätbart i det facket men där har bara funnits piggelin och isglass tillhör inte mina favoriter. Så idag när jag inhandlade inför mitt mastodontpass komjag faktikst ihåg att köpa ett paket med 6 sandwich.....Nu är det bara fem!

En annan sak är att jag har börjat fundera po att tillverka paracord armband och sälja. Skulle det kunna funka?? Jag har material och det tar ca 5-10 minuter att tillverka så....... Materialet går po sådär en ca 20-25 kronor om jag räknar högt. Skulle man kunna ta 100?

Näe nu får jag fortsätta arbeta!

Just det igår slog jag rekord...
30 enskilda besökare och 50 visningar av min blogg!

Väntar fortfarande po att Apotekarnes ska upptäcka min fäbless för julmust!

Kommentarer

  • Matilda Flen säger:

    Ja, efter en vandring i Tyskland så är det väll ingen nyhet att du gillar glass ;-)

    2011-11-30 | 21:55:19
  • Anonym säger:

    Ja, efter en vandring i Tyskland så är det väll ingen nyhet att du gillar glass ;-)

    2011-11-30 | 21:56:50
  • Johan säger:

    Finns rätt många som producerar paracord armband. Upp mott 100kr kan du allt ta.

    2011-11-30 | 22:04:34
    Bloggadress: http://aerotech.se
  • Micke säger:

    Hur går det med dina gratisprodukter? GB skulle ju kunna sponsra dig med lite glass...

    2011-12-01 | 10:47:54

Kommentera inlägget här: