olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

EOFF!!!!!

Kategori: Allmänt

Eslövs julmarknad var en av få som verkligen hölls trots klasstrevarning! Man e ju skåning så litta blåst skadar ju inte!
Problemet är dock när jag kommer hem. Eller rättare sagt redan i Vittskövle. (Ja jag tog den stora vägen!) Då bidde det mörkt. Jag kan väl bara konstatera att man bor på platsen som Eon glömde. Eller heter de Eoff? Den dagen det inte blir strömavbrott pga det blåser litta kommer jag nog att svimma av förvåning.
Ok men nu är det ju såhär att vi som bor i de civiliserade delarna av landet, europa, jorden, universum! Vi får ju betala möed mer i el än vad ni som bor där uppe i norrland får och vad får vi för det???? Ja inte en säker elförsörjning i alla fall!! Jävla EoFF!!

Å ingen julmust har man fått!!

Dessutom missade jag walking dead igår pga mörkret!!!

ett apocalypse kit från Gerber kostar 349 dollar. Vill inte räkna om det till riktiga pengar!

apocalypsekitet kan man se i del två av WD!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: