olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

BAD!

Kategori: Allmänt

När jag var liten, dvs yngre (lägre tonåren plus/minus några år)så gillade jag att bada. Jag kunde ligga i vattnet i timmar. Nästan lika länge som jag kunde ligga po byggnadsställningar och läsa!
Det var kul att gå till Karlsrobadet, hoppa, stimma och dyka!!
Nuförtiden så går jag till badet ca varannan vecka i tjänsten men jag tycker det e tradigt att bada! Jag har ju inte ens badat utomhus i år. Kan knappt minnas när jag gjorde det sist! I alla fall sitter jag där och funderar po hur något som var så kul kan bli så tradigt?
Det är ju inte ens skönt längre!
Nä jag måste nog försöka få tillbaka min lust att bada. Jag tror att jag måste få tillbaka spänningen med att bada!Är det nån som har en unge i lagom ålder att låna ut så att jag kan prova det nya äventyrsbadet när det öppnar??

På tal om det nya äventyrsbadet såg jag några män som badade där inne!!! Varför??? Är det byggarna som har en extraförmån? Och iså fall skattar de för den??

När kommer apotekarnes att höra av sig??

Saknar förresten hästen utanför badet. Den står numera vid museet men hur ska nu alla Eslövsungar kunna rida??? Tack för det era jävla metalltjuvar!!!!!

Har precis varit i Göteborg i tjänsten. Delade rum med en av mina söta yngre kvinnliga kollegor. Hon blir så arg när de kollar leg. po henne!!
I allafall så är jag ju omtänksam så jag drog isär sängarna så att vi inte skulle ligga så tätt. Men nu i morse funderade jag po om hon kanske ville att sängarna skulle stå brevid varandra, ifall hon ville krypa nära!!
Frågade henne och sa att det hade vart ok, jag menar att jag ställer ju upp om jag måste. Men hon sa att det var bra som det blev. Frågan är ju om hon sa så för att inte såra mig? Nu när jag försökte göra nått snällt!

Har lagt upp ett par länkar. Nu senast bokbörsen där man kan handla begagnade böcker. Om du vet vilken bok du letar efter så är den sida kanon!!! 

Kommentarer

  • Adéle säger:

    Måste jag påminna dig om att du har en systerdotter i alldeles perfekt ålder..:) Hon älskar att bada och gillar att busa med sin morbror.

    2011-11-26 | 23:59:47

Kommentera inlägget här: