olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Wooppiiiee!

Kategori: Allmänt

Jag har precis fått min första beställning av armband så....
Men det var inte det jag tänkte po utan mera hur allt kan ändra sig. I början po veckan Eller det ni andra kallar helgen så var jag så låg och nere att jag nästan funderade po om jag hade hamnat i mitt vanliga vintermörker då det e lika bra att gå i ide fram till våren. Men lika oförklarligt som jag hade blitt deppig. Lika oförklarligt är jag nu tillbaka po toppen! Har inte en aning själv  om hur det gått till men!!!
Inte ens nått roligt vilt har jag sett. Men jag glömde berätta om hur hararna antingen tror att jag inte ser dem när de leker sten eller så springer de framför bilen å är väldigt irritreande.
Låset po ett armband
Ett sånt här armband har jag sålt till Mikael Thuresson!

Kommentarer

  • Mikael Thuresson säger:

    JA å han e mujet nojd

    2011-12-20 | 19:30:59
  • Johan L säger:

    Du har drukit julmust Ola..det är därför det vänt :)

    2011-12-21 | 21:45:25

Kommentera inlägget här: