olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Teknikens under

Kategori: Allmänt

Såg idag att jag hade ca 301 vänner po fejjan. Jag.... Skånes mest asociala människa. Hur gick detta till? Jag som aldrig skickar julkort, bjuder him nån,eller som är en fena po att glömma människor så fort jag har vänt mig om och börjat gå. Det finns ju så många som jag har mött i mitt liv ( och glömt bort!) alla som gick po Ekenäs, lärare, scouter i alla dess former, Hela Eslövs kollektiv av omsorgspersonal. Till råga po allt så är jag känd som son till.......
Jag vet att många klagar po facebook den inkräktar po integriteten. Jag var själv en av dem som sa så. Jag skulle aldrig komma po tanken att gå med i nått sånt och lägga ut hela mitt liv..... Est Voila! Det är franska och betyder typ "Man ska inte kasta sten förrän man är över glasbäcken!" Eller nått sånt. Nä för mig har det här att skaffa sig ett mobilt bredband ( Innan hade jag bara uppringt modem, men nu kan jag till och med se filmer!) Gjort att jag har börjat utforska de möjligheter som finns med teknikens under.
För mig innebär ett medlemskap i Facebook att jag kan hålla koll po en massa andra människor, Det är till och med så att jag har kontakt med personer som jag annars bara hade glömt bort. Men de är nu mina vänner och jag kan bry mig om dem po olika sätt. Ibland hinner jag till och med tänka innan jag skriver ett inlägg, bara det ;-) iNte för att jag gör det men möjligheten finns.
Med tanke po att jorden kommer att gå under 2012 så är det den sista nyårsaftonen som stundar. (Mer om detta i ett kommande inlägg!) jag har väl blitt lite sentimentaql po gamla dar och funderaqt lite po alla de männikor som jag har glömt men också de som har försvunnit. Därför kommer jag från och med nu att förbjuda alla, mostrar, morbröder och andra som jag bryr mig om, men kanske inte har sagt det! Ni är härmed förbjudna att lämna oss. det räcker nu!

Kommentarer

  • Adéle säger:

    <3

    2011-12-29 | 11:33:03

Kommentera inlägget här: