olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

skrivkramp!

Kategori: Allmänt

Insåg att det var dags att blogga lite igen...
Har satt igång mitt lilla paracordprojekt men det verkar inte gå så bra :-( men vi får väl utvärdera och förnya för att sen göra ett nytt försök.
har lagt opplite bilder po fejjan de bidde bra.
Har nu ett par dagar sett en stor flock svanar bakom Ingagulls gamla hus!
Annars har det inte setts så möed po vägarna. I och för sig så har kusinens dotter massakrerat ett rådjur nånstans men,men....
Vet knappt vad jag ska skriva eftersom jag har vart upptagen med tanke själ å hjärta i mitt projekt.
Naturligtvis har jag fått en del tankar men de har jag hunnit glömma innan jag kommit hit!
Inte ens en liten kamikazeigelkott har jag att skriva om!
Dessutom e det snart jul. Jag blir lika förvånad varje år för att folk tar ut semester. Det går ju inte att få tag po en vettig människa nästa vecka!
Själv ska jag jobba, eller som chefen frågade. "Vem mer än du är här po julafton?"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: