olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Skitsnack

Kategori: Allmänt

Å vad ska jag skriva idag då.......?
Om vi börjar med skitsnacket...OM DU ÄR KÄNSLIG? LÄS DÅ INTE DETTA!!
Det värsta med att vara dödssjuk (Förkylning) är att magen blir åsså dålig, Igår när jag började jobba var jag tvungen att gå in po dass, och när även jag med min täppta näsa kände odören från restprodukterna måste det ha varit riktigt illa. Blev tvungen att spraja toan med luktegott innan jag gick ut!
NU KAN DU LÄSA IGEN!

Mitt paket med paracord hade kommit så nu har jag 12 olika färger att leka med. Har ägnat dagen. Eller en stund av dagen åt att göra en provcollection. Så i morron ska Eskil ta foto och snart kan jag lägga ut och testa om det går.... Annars får väl hela släkten å alla andra ha ett armband eller nyckelringstofs i julklapp!
Kan bara konstatera att det regnar å blåser idag!
Häromdan kom jag po mer som jag skulle lägga till önskelistan men det har jag glömt igen :-(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: