olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Paracord

Kategori: Allmänt

Som ni säkert har märkt, Såvida ni inte är urtypen för pantad blondin, har jag börjat med en liten hobbyverksamhet. Jag har annonserat po blocket om att jag gör armband i paracord po beställning och i går så trillade den första riktiga beställningen in. Med riktiga beställningen så menar jag att det var någon som jag inte kände eller hade som vän po fejjan som beställde.
Annars tyckte jag att det såg svart ut eftersom jag hitintills hade fått in två beställningar och den ena var min syster. Å hon tror att hon skallfå  betala sitt. Det kan hon fetglömma!!!
I alla fall så skrev jag om detta po fejjan och vips så trillade det in beställningar. Så nu måste jag köpa lite mer av vissa färger men framförallt spännen!
Det roligaste av allt var att jag låg och funderade lite i natt så om allt funkar som jag har tänkt mig kommer min collection att utökas med nya produkter.
Tack Lina för inspirationen, du kommer att vara den första som får se ;-)
Detta innebär att jag till min önskelista inför julen vill öka po med en kamera så at jag kan ta bilder själv! Inte för att det är något fel po Eskils bilder men....
.
Detta är min första kund som visar opp sitt armband!
Dagens viltrapport då: Ja det var inte så möed ute. Satan satt och slickade sig po planen när jag var ute å han ville inte komma när jag kallade po honom. Och när jag vände mig om stod grannens hästar och tittade konstigt po mig. Undras vad de tänkte, men de borde ju vara vana vid det här laget!
För er som inte vet är Satan en randig katt som har gått ute hos mig i ett par år och ätit. Men de senaste åren har grannen tatt in han hos sig så han är nu deras. De har dessutom döpt om honom!
Huvudsaken är ändå att han patrullerar mitt yttre försvarsverk mot musarna!
Jag har lite svårt att komma ihåg om jag har döpt han till Satan eller Lucifer? Dottern hans döpte jag till Lucinda i alla fall!

Kommentarer

  • Lina säger:

    Kul att man kan vara till tjänst :) Det ser jag verkligen fram emot med spänning :)

    2011-12-21 | 23:15:19

Kommentera inlägget här: