olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Julegnäll!

Kategori: Allmänt

Ny beställning kom in idag. Bara synd att jag har slut po både rep å spännen. Men det e ju bara att beställa mer ;-)
Det var jobbigt att komma opp idag. Jag låg länge igår och funderade, eller rättare sagt så kunde jag inte sova!
Men ytterliggare en dag avklarad. Innan vadå frågar du dig då säkert? Ja inte vet jag men i dessa tider har den ena efter andra varit ude på fejjan och skrivit om att de snart skulle ha semester. Varför?
Det är ju så skönt och lugnt att jobba nu, Många brukare åker till sina anhöriga över helgerna så man har tid med de få som stannar hemma!
Jag tycker att kommunens tjänstemän skulle visa lite solidaritet med oss ute på golvet. Vi får inte ta semester men det kan tydligen tjänstemännen göra lite som de känner för!
Såg att Sossarna har tappat lite mer i statistiken och är ännu mindre än moderaterna! Förvånad? Inte jag! Cecilia Lind utalade sig för några veckor sen i Kvällsposten om att hon inte tyckte synd om Håkan. Han hade själv satt sig i den situationen som uppkommit. Men Fru Lind Man ska inte kasta sten när man sitter po glasberget. Fundera du po vad du har gjort denna mandatperioden. Jag ber dig att speciellt fundera på förlovningen, Stensson, demokrati i nämder och fullmäktige Och så var det nått om en tågtidtabell! För om du inte vet om det Fru Lind så tror vi vanliga dödliga att liksom det sker i kommunen så sker det också i Riksdan!... Inte konstigt om sossarna går back!
Dagens viltrapport: Får väl säga att rå är det djur som har mest trafikvett. Åtminstone po autostradan mellan Bialitt Å Trolle! De väntar tills det är fritt och går sen över vägen po en väl synlig plats!
På tal om irritations moment så hade det varit bra om distriktssköterskorna hade informerat varandra speciellt om man ger ut information till oss på boendena!
Dessutom är såna där flickor man raggar opp po internet ett Jävla otyg!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: