olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Jag vill!

Kategori: Allmänt

Ok så här är det. När jag sover borta sover jag dålet. Och denna veckan ska jag sova borta varannan natt! Natten som gick tillbringade jag po Hörby ringsjöstrand. Helt ok , fräscht och fint. God mat med perfekt tillagat kött!
Men så skulle jag sova.Släckte vid elva halvtolvsnåret så att jag skulle vara i god form inför dagens övningar...........Å vad tror ni hände?? Låg och vred mig halva natten, benet gjorde ont som in i h...e! Så vid tre tiden i morse slängde jag ner bäddmadrassen po golvet å la mig där! Kändes mycket bättre men jag kan ju inte påstå att jag bidde utsövd!

Dagen tillbringades sen po Åkersberga med del fem i teamledarutbildningen. Det e så inspirerande så jag vet inte vart jag vänder mig om jag inte får en teamledartjänst sen! Får reda po det först i januari i så fall!
Det mest positiva var att jag fick så många idéer po hur jag skulle lägga fram mitt projekt. Till och med Wensmark gav tips po bra personer att prata med. Så nu har jag bara att komma ihåg allt tills jag fått det nerskrivet.. Kan väl bli problem med det trots att jag har ett bra minne. Tyvärr alldeles för kort!
Vill bara säga att jag vill verkligen ha en tjänst som teamledare i januari!
Jag vill, jag vill ,jag vill!!!

Goda nyheter då! Har äntligen fått mitt paket med paracord så nu e jag rustad igen. Snake skin camon var urhäftig!

 Min önskelista:
Om nån har en miljon eller flera över så är det helt ok att ge dem till mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: