olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Jag kör inte över stackars oskyldiga djur

Kategori: Allmänt

Jag vill bara poängtera att jag inte kör över alla de djur jag ser po vägen him! Det är bara så att jag nämner vilda djur som kan vara en fara för andra som passerar!

Då sitter man po tåget till Linköping. ska planera EB. Å vad gör man inte för en billig billjet. kommer att få tillbringa nästan hela dagen po egen hand i Linköping men där finns säkert nått trevligt. SOm t.ex en träff med Sofia och en wienerschnitzel!!! Bara det.
Börjar bli lite orolig. Har inte passerat Alvesta än men det ligger nått konstgt vitt po marken utanför!!!

Skulle egentligenskriva lite po mitt teamledarprojekt men det är görsvårt att skriva po ett krängande tåg så jag hoppar!

Dert har varit alldeles för mörkt för att upptäcka n¨ått vilt de senaste dagarna!

Har pratat med Eskil om att ta reklamfoton po armbanden eller friluftsmänniskans enda bling,bling. SÅ det närmar sig ett test.

Jag blir åksjuk po x2000

Jag har köpr rchinagard!!! Bidde dödsförkyld men jag kan ju inte stanna hemma från planeringen så Echinagard, otrivil comp och ipren ska ta mig igenom denna helgen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: