olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Humor

Kategori: Allmänt

Visst e det så att man inte får ljuga i reklam? För när man hör hur Jonas Gardell gör reklam för sin nya bok, berättar han att det är julens roligaste bok. Men citatet" I Sverige firar man jul i december, midsommar i juni och varje november ger vi Zlatan en guldboll!" Hur kul e detta?? Eller är det bara så att jag inte förstår och aldrig har förstått Jonas?
I vilket fal som helst tycker jag att han far med osanning när han säger att detta är en rolig bok. Jag menar om man nu tar ett citat bör väl det vara det absolut roligaste i hela boken........
Men humor kan ju vara litta personligt vilket gör att han kommer undan med det.
Vi kan ju ta min blogg som exempel. Det finns en galen, rätt så snygg tjej, som tycker att min blogg e skitkul. Jag menar... (Men nu tänkte jag inte hänga ut dig Lina!) Och det absolut bästa tycker hon är viltrapporten. Så här kommer dagens. En katt!
för att fylla ut dagens inlägg så tänkte jag beskriva de vilda saker som jag ser po vägen him.Jag ber er observera att jag INTE kör po dem!
Vildsvin Är stora som buffflar, Går som ett tåg över vägen vilket kan inneböära en å annan panikbromsning eftersom de väljer ställen där man knapt upptäcker dem!
Har lite bättre trafikvett. Framförallt de äldre. Kan stå vid sidan av och lugnt titta po bilarna som kör förbi, samtidigt som de tuggar i sig sin kvällsmat, eler middag!
Dov Samma som rå men uppträder i större flockar. Och så e det större djur!
Kamikazeigelkottar Lurpassar vid vägen och kastar sig fram när det kommer en bil. Ena luriga rackare.
Fasan En dum variant av kamikazeigelkottar. Kan stå och titta efter trafik i flera minuter och precis när man kommer fram till dem så springer de över vägen.
Måste bara dela med mig av en lite del av min collection
Tre armband i Paracord
Å förresten så e jag väldigt låg just nu, vet inte varför men om jag kommer po det så ska jag dela med mig!

Kommentarer

  • Johan säger:

    Det beror på bristen av JULMUST som du är låg

    2011-12-18 | 22:05:17
    Bloggadress: http://aerotech.se
  • Ola säger:

    Jävla apotekarnes!!!!

    2011-12-18 | 22:14:36
    Bloggadress: http://olasjunnesson.blogg.se/
  • Lina säger:

    Kärlek till dig Ola! Tack för att du förgyller min dag med massor och jag menar MASSOR v skratt :)

    2011-12-21 | 12:29:54
  • Ola säger:

    Karlek tebax te daj Lina, Å jag menar det ;-)

    2011-12-21 | 22:40:07
    Bloggadress: http://olasjunnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: