olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Gott nytt år!

Kategori: Allmänt

Eller Vet ni inte att Jorden kommer att gå under 2012?
Då var det dags att fira den absolut sista nyårsaftonen nånsin. Som ni vet kommer ju jorden att gå under nästa år. Å då är det ju attans att jag ska jobba. det innebär att jag varken kommer att få dricka skumpa eller pussa nån grann tös!
Eller.... Om det finns nån grann tös, eller bara tös! Som vill ha en puss vid tolvslaget så är det bara att komma till gräsmattan mellan Rönnebergavägen 20 och 22. För där står jag. Om det är nån som tror att det kommer att vara svårt att hitta mig kommer det att stå en brevid som berättar var jag ska begravas!
De gamla maya indianernas tideräkning kommer att sluta 2012. detta har många, eller i alla fall några tatt som tecken på att jorden kommer att gå under. Nu kan man ju fundera på om det inte är så att de gamla maya indianerna bara inte kunde räkna längre så allt börjar om?
Det enda jag är säker po är att det inte kommer att ske den 21 december. Detta bygger jag po att Jänkarna i stora kapitalistlandet USA tycker att det ser häftigt ut med 122112. Vi som har en lite mer öppen kultur inser ju narturligtvis att Mayaindianerna inte räknade så, så det kommer att ske ett annat datum.
Frågan är hur Jorden kommer att gå under. I filmen 2012, som jag såg häromdan. Hettas jorden upp så att kontinetalplaqttorna börjar röra po sig med stora jordbävningar och flodvågor som följd. detta skrev jag bara för att bevisa att jag var med po den tiden då man kallade Tsunamis för flodvågor!  I filmen lyckades ju Hjältarna " Som är amerikaner att få resten av världen att hjälpa till med att bygga ett antal arkar som flöt ut över den vattenfyllda jorden. Nån som känner igen senariot?
Näe min favoritteori just nu är att det kommer att formas ett virus som gör folk till zombier. Viruset smittar genom att zombierna biter en.
Kan det vara så att jag tittat po walking dead för mycket?
I alla fall så har jag börjat köpa in lite lagom stora knivar så att jag kan försvara mig. Min plan är att ta mig över till Ven och där rensa upp bland zombierna som kommer dit.
I vilket fall som helst så är det så att den dagen kommer scouterna ta över världen. Kolla bara in detta
http://youtu.be/aW7wH0WnVLo
Så eftersom ni behöver en scout vet jag var det finns en.............

Kommentarer

  • johanna säger:

    ♪♫ • * ° * •. ° ¸ ❤ ✿ .。.:*♪♫ • * ° * •. ° ¸ ❤ ✿ .。.:*

    (¯`´♥(¯`´♥.¸________ღ☆ღ_______ ¸.♥´´¯)♥´´¯)

    ☆ ▓▒░ ☆ I WISH ALL A HAPPY NEW YEAR 2012 ☆ ░▒▓ ☆

    (_¸.♥(_¸.♥`´ ¯¯¯¯¯¯¯¯ღ☆ღ¯¯¯¯¯¯¯¯¯ `´♥.¸_)♥.¸_)

    ♪♫ • * ° * •. ° ¸ ❤ ✿ .。.:*♪♫ • * ° * •. ° ¸ ❤ ✿ .。.:

    2011-12-31 | 13:35:35

Kommentera inlägget här: