olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Ett totalt meningslöst inlägg!

Kategori: Allmänt

Är så slut just nu. Hade lite otur när vi skrev schema så jag har precis jobbat ett mastodontpass. Men jag känner kravet po mina axlar att skriva ett inlägg så här kommer det även om det kommer att vara helt totalt meningslöst om man nu överhuvudtaget kommer att begripa vad jag skriver.

Jag hatar Treserva
Jag hatar personecTime
Treserva och personectime är data system vi använder po sysselsättningen!
Vår tjänstebil vill ha service inom 12 "Tagen"
Vår tjänstebil har farthållare!!
Jag är trött!
Nä Mikael jag vill nog hellre ha gratis glass från "Otto och glassfabriken" se här www.ottoglass.se
Eller var det den andra Brobergaren?
Vår tjänstebil är vit
Tjänstecykeln är grå eller blå.
Den blå tjänstecykelns sadel är alldeles för låg!
Nästa gång jag råkar skriva så här fel po schemaT KOMMER JAG INTE ATT JOBBA!
jAG HATAR cAPSLOCK TANGENTEN!!
Treserva och Personec brukar klödda!!

Viltrapport po vägen him
  1. Emily
  2. Två personer med barnvagn vid Åsas föräldrar (det var mörkt!)
  3. fyra dov vid Trolleholms slott som sprang parallellt med vägen!
Blev så glad när jag hittade två paket i brevlådan men ingen var från knivbutiken och innehöll ca 60 meter paracord! Får titta igen i morgon!


internet explorer, firefox eller goggle chrome?

Kommentarer

  • Johan säger:

    Firefox :)

    2011-12-01 | 19:52:06
    Bloggadress: http://swaf.se
  • Martin säger:

    Goggle chrome. :-). Akta Emily annars får vi ingen Grilltallrik.

    2011-12-01 | 20:13:05

Kommentera inlägget här: